czwartek, 16 września 2021

2 miliony wyświetleń mojego bloga o drzewach

W tym tygodniu statystyki pokazują, że mój blog osiągnął 2 000 000 wyświetleń od początku istnienia. Cieszę się, że to o czym piszę wzbudza takie zainteresowanie i się podoba. Zdjęcia, które prezentuję przyczyniają się do rozpoznawania kolejnych gatunków i odmian. Przekładają się na bycie bardziej "zielonym" i przyjaznym środowisku oraz klimatowi.

Dziękuję w tym momencie za wszystkie komentarze i maile z ciepłymi słowami, które otrzymuję. Dzięki temu wszystkiemu wiem, że to co robię ma sens i przydaje się wielu w życiu zawodowym i hobbystycznym. Drzewa i ogrody to pasja. Zawsze czekam na Wasze pomysły na kolejne wpisy. Super, że jesteście! Postaram się 3mać poziom i częstotliwość blogowania - kolejne podróże do parków i ogrodów botanicznych są już w planie.

2 miliony wyświetleń mojego bloga o drzewach

6 komentarzy:

  1. Moje gratulacje. Jestem stałą czytelniczką bloga, choć rzadko komentuję. Dzięki niemu poznałam wiele gatunków drzew i wiedzy o nich. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 🍁🍂🌿

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że jest taki blog, ja również uwielbiam rośliny w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czytam w roku 2023 i niestety nie widzę kontynuacji bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma kontynuacji? W 2023 roku zamieściłem już ponad 150 artykułów i nie poprzestanę na tym. Liczba wyświetleń mojego bloga przekroczyła już 2,5 miliona wyświetleń. Pozyskałem setki nowych czytelników.

      Usuń