piątek, 16 lipca 2021

Orzech czarny mizernie zaowocował w tym roku

Mamy w mieście, w bardzo charakterystycznym punkcie, duże, wiekowe drzewo orzecha czarnego. W zeszłym roku opisałem, jak sypnęło przy mnie orzechami. Przeszedłem się wczoraj sprawdzić, jak w tym roku z jego owocowaniem. Zaskoczył mnie negatywnie. Orzechów wypatrzyłem bardzo mało (w przeciwieństwie do orzechów orzecha włoskiego, których będzie dużo w tym sezonie - nie zaszkodziły im wiosenne przymrozki). Dużo leżało natomiast pod drzewem niedojrzałych jeszcze owoców. Efekt pewnie ostatnich wiatrów i frontów burzowych z ulewami. Szkoda.

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Orzech czarny latem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz