wtorek, 14 grudnia 2021

Sosna czarna okryta szadzią

Przepięknie od kilku dni osadza się szadź na drzewach. Szczególnie tych iglastych, czy łuskowatych i zimozielonych. Ale nie tylko - zaskakują i powalają urodą brzozy. W kolejnych kilku wpisach zaprezentuję kilka napotkanych gatunków okrytych białą okleiną. Dziś zacznę od sosny czarnej. Przepięknie prezentują się okryte szadzią jej grube i długie igły.

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

Sosna czarna - okryta szadzią

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzednikiem, bardzo inspirujące zdjęcia. Uwielbiam naturę, więc z tego powodu postanowiłam zakupić jak największą ilość roślin do mieszkania. Coraz częściej myślę również nad ścianą wykonaną z mchu, ponieważ jest to niesamowita dekoracja. A co Pan o tym myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mnóstwo roślin w domu. Parapetów już mi brakuje. Zielone, żywe ściany widywałem na wystawie Zieleń to Życie - bardzo ciekawy pomysł. Popieram.

      Usuń
  3. Właśnie ja uwielbiam rośliny. Spodobał mi się też ostatnio sklep ogrodniczy i powiem wam, że zakupy tutaj okazały się dla mnie mega udane

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja myślę o tym by odwiedzić miejsce jak szkółka drzew i krzewów ozdobnych Białystok. Tutaj z tego co słyszałam to można kupić porządne drzewka i to w świetnej cenie

    OdpowiedzUsuń